20 Şubat 2012 Pazartesi

Turkan Filmini Izledikten sonra...


Olum dosegindeki Turkan Saylan'dan korkan,ogrencinin uc tane yumurtasindan tirsan; bu beyler israile "van minutes" demis, amerikaya "four minutes" demis... Ne olmus?...

Turkan filmini izledim biraz once. Icimdeki ofkeyi anlatamam. Insanlarin ozelliklede genclerin, yillardir itiraz kudretine sahip insanlarin diline pelesenk "Susma sustukca..." sloganindaki sirasini bekleyenler olmasi, benim icimi sikiyor. Ya da ben anlamiyorum. Hersey herkese guzel, bana batiyor.

Yillarini iyiye kotuye yardima kosarak geciren. Omrunu karsiliksizca iyilik yapmaya adayan Turkan Saylan'a bile ergenekon kilifi gecirmeye calismis olan IKTIDARimizin beynin icindeki kurtlar gercekten midemi bulandiriyor. Bu kurtlardan mesut olan halk ise beni telaslandiriyor. Apolitize edilmis tuketim bagimlisi, at gozlugunu gectim kara carfasi ters giymis durumdaki bu halkin ne zaman uyanicagi ve nasil uyanacagi kafamdaki en buyuk yeri isgal ediyor. Saglik sisteminde iki oynamayla, egitim sitemine fatih blgisayarlariyla; iki verip, uc alan bu ampul beyinlerin gucu beni korkutuyor. Feto ya bile artik atar yapan ve sirt donebilen bu insanlar nereye gidiyor bizi nereye goturuyor?

Icimden biryerde Head fakanimiza deve kusu yumurtasi gomcurup omur boyu hapis yemek geliyor ama yumurtaya yazik, guzelim deve kusuna yazik...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder