15 Temmuz 2011 Cuma

Pek sevgili blog sahibi(bu kısa yazı senin için, -varsa- diğer okurlar burdan itibaren okumayı bırakabilirler, madem öyle neden kendisine söylemedin, mesaj-mail atmadın gibi bilmiş yorumlar için de blog sahibiyle benim aramda bir mesele bırak okumayı, git artık derim), aslında 21 dk. önce post edilmiş olması gerekirdi bunun ama sebebi ben değilim, özensiz park edilmiş onca araç ve kırılan bir plaka, gayet hafifletici sebepler bence =)

Uzun girizgahtan sonra söylemek istediğime geliyorum artık, madem ki inat ettin, 10 gün içinde bana yetiştin, doğum günün kutlu olsun, nice mutlu ve beraber yıllara(tanrım bilinçaltımda ne çok klişe varmış). Biraz daha uzatırsam yazının sonunda kalpler filan yapacağım, artık susuyorum, hep mutlu ol, benimle ol.

burada bir Kashmir videosu vardı az önceye dek ama embedding disabled bla blası çıktı maalesef, artık elinde olan kayıtlarla yetineceksin =)


1 yorum:

  1. ama ama beni bu blogdan atmışsın teessüf ederim sanki gelip gidip yazı yazıyordum =/

    YanıtlaSil