28 Kasım 2010 Pazar

Photoshop Hayat....

Photoshop hayat... Nasıl bir hayat?
Günün bu saastinde durdum ve düşündüm. (Hadi ordan dediğini duyar gibiyim.) Garip hayut bu hayat. İnsanın içini insanca sömüren, sömürdükçe sömürülene kendini sevdiren, parasını attığın fakat üzerini geri alamadığın otomat makinelere benziyen, sanal olan ve bi o kadar yanal olan, tam yuvarlar bile olmayan ama çıkıntısıda olmayan bişey bu yaaahuuut.

Bu gün yaklaşan vizem için deliler gibi ders çalışıyodum ki (yaklaşık iki haftadır olduğu gibi) "Oğlum sen ne bokuma bu kadar kendini yoruyorsun. Kime, niye?". "İyi bir yaşam için" dedim bu güzüde soruya yanıt olarak. Sonra içimdeki ses "Hasçççktir ordan, sen ne anlıyosun ki iyi yaşamdan"."Yaa, işte iyi bir aile, iş, sağlık falan" dedim, "Bunlar için iyi çalışmalı geleceği güvene almalı.". Bi küfür daha geldi (ki içimdeki sesin ağzı fena bozuktur iyiki ona çekmemişim.""Şuna sen bol para, karı kız, isim, otorite, ego tatminiyeti için desene" dedi hırçın bir sesle. "Gelecek garantisiymiş, hangi geleceğin garantisi.". Valla sus pus kaldım yanıt veremedim.

"Aaa, o ayakkabı olmamış siyahını giy, yok o saç olamamış bi şölele, yok göbeklisin erit (karı kız beyenmez), üstünden lakost, elinden macOS düşürme" falan filan. Şekilci toplumun bize dayatılanlarla şekillediği bu düzende, renkler ve zevkler eski değerini yitirdi ve bizide bitirdi.

Okulda bir geziyorum, herkes aynı arkadaş, seri imalattan çıkma gibi. Bir kız topluluğunun hepsi siyah tayt, altına ugggggg, ve en üste erkeksi paçavralar giyer mi ve bunu moda zanneder mi? OLuyor valla. (Söylemedende geçemicem, bide taytı giyip kaba eti açıkta bırakanlar var. Arkadaş ben senin Burger den yağlanmış, arasına tayt kaçmış kıçını görmek zorunda mıyım? Ama güzeline lafım yok :)) Hatun kısmısına önerim uggg ve tayt giymeyin yaaaaakkkkııııışşşşşmıııııyyooorrr.

(Bu arada ilk post konudan konuya oldu kusura kalma, ama kafam bozuk tek konuda birleşmedi aklımın yolları.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder