25 Nisan 2011 Pazartesi

Bloguma kavustum.

Ve evet kimselerin gelmedigi, gelipte goremedigi, gorupte okumadigi bloguma kavusmusumda haberim yok. Birileri bloglarimiz acilmiyor diye dava dayayinca adaletin besigi ulkemin adaletli adaleti hemen duzeltmis ortami. Nede guzel pekte guzel.

Bu arada ust parag. i yazarken ne yazayim diyordum devaminda aklima geldi :) . Bugun derin ispanyolcamla, ispanyol ABC gazetesinin haberlerine gozatiyordum. Adamlar Turkiye'ye ana sayfada 2 baslik ayirmis kocaman. Biri, Ergene-Kon, digeri Kurt olaylari. Ergene-kon hakkinda "Avrupa Birligi'ne girmek isteyen Turkiye'nin insan dusunce ozgurlugune vurdugu buyuk darbe." baslik atmislar. Icerisinde de bir kac ergenekonlu gazeteci ile konusmuslar. Oradan ogrendim ki (ne kadar gercektir bilmem) ulkem en fazla gazeteciyi hapiste tutan ulkeler siralamasinda 3. siraya cikmis. Bir konuda daha ilk uce girdigimize mi sevineyim yoksa uzuleyim mi bilemedim gayri. Altindaki okur yorumlari daha bir hostu. Avrupalinin bize nasil baktigini cok iyi anlatan yorumlardan bizi Iran ve Misir ile ayni kefede gorduklerini gordum. Gercekten kendimizi gunumuzun gazi ile Avrupa ve Asya'nin incisi sanarken bu yorumlari gormek sinirimi bozdu (oturdum agladim(yalan:)).

Kurt olaylarini ise Misir'daki isyanlara benzetmisler. Hayir ulkeyi bilmesem inanicam ama oradaki aciklamalari ve resimleri gorunce acaba bizim medya bize yine isteneni mi gosteriyor diye dusunmeden edemedim.

Neyse boyleyken oyle...

Saygilar sayin okur... (yazim hatalari varsa kusura bakma, yeniden bakmaya usendim)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder