1 Haziran 2011 Çarşamba

Erogol nefret listesi #1...! (kisi ve durumlar)


-> Anirarak gulen insan. (Bende kimi zaman boyle gulerim ama napalim?)
-> Dogum gununde hediye alip "Cam sakizi, coban armagini..." diye klisenin allahini kuran insan.
-> Sevmedigin hocaya da saygili olma zorunlulugu... (Bok var! Sinavindan hayatimin kaydigi, gicikmi gicik, ogretme organlari calismayan bir hocaya neden saygili duymali? O bana duymali, ona saygi duyabiliyorum diye.)
-> "Hayalindeki kisi nasil bir insan?" sorusunun sorulmasi (ozellikle konuklu televizyon programi sunucusu) ve buna "Yaaaa, canim tipi onemli degil. Insan olsun, durust olsun...." palavrasi ile gonul tavina giren yalanci kisilik.
-> Yanimdan gecerken selam verdigimde beni gormeyen ya da gormezden gelen ve beni beraber yurudugum insana komik duruma dusuren kisilik.
-> Kiz arkadasimin yaninda ben hice sayarak diyaloga giren zikko. (Olduresim geliyor ama suc AQ)
-> Ben AKP ye oy vermedim diyen 10 kisiden 5'i.
...



-> Bu yandaki resmin ne alakasi var diyen insan :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder