22 Temmuz 2011 Cuma

Daldan Dala...

Yine stajdayım ve oradan yazıyorum. Dersin "Çalışsana len stajdaysan.". Sana ne!

Sıkılıyorum bu sene stajda. Geçen sene ufak ama samimi bir şirkette memnun, mutlu staj yapmış ve mutlu mesut ayrılmıştım. Şimdi kasıntı bir ortamda, video stream yapamadığım bir kurumsal kuruluşta, ona selam buna aleyküm kasıla kasıla oturuyorum.

Aslında benden çok iyi babadan zengin züppe olurdu ama işte takdir-i ilahi bana orta düzey, memur içerikli, çalışkan bir aile yapısı sunmuş. Ne demeli? Boynumuz kıldan ince, biopsin bekler.

Bugün arabanın gazına basmaktan ayağının ağrıdığı şikayetinde bulunan bir arkadaşım oldu. İnsan çok utanmaz yav. Rahata götü çabuk alışıyor. Önceleri kilometreleri tepen ayaklarından şikayetçi olmayan insan, artık gaza basan ayaktan şikayetçi. Bu nefs ve rahata alışma ivmesiyle insanın mutlu olma ve mutlu etme şansı nedir?

Başarı, insanın istediği şeyi elde etmesidir. Mutluluk, elindeki şeyi istemesi

.
"Anonim"

Saygılar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder