7 Ağustos 2011 Pazar

Dal salkar , kaltar kalkar, yen kirilir, ter icinde kalir...


Uzun sure yazmadim ve biseyler yazmali buralara dedim.

- Teoman muzigi birakmis. Evet uzgunum bu hususta. Ruhen gec ergen olmus bir adam olarak onu daha bir kac yildir dinler olmus ve deprese vurmustum. Ama uzgunlugun fazlasinda kiskaniyorum adami' bu son hali uzerinden. Ben muhendisligi birakiyorum desem kimse sallamaz (sevgilim de) ama adam muzigi birakinca ulke sallaniyor (sevgilim de). Ben kim? boklu stajer.

- Bugun sevgilim gitti ve ilk kez sevgili ugurladim. Ic aciticiymis.

- Kisilik testi: Ugurlayan mi' ugurlanan mi olmak istersin?

- Ugurlanansa haytta ibrahim kutluaysin

- Ugurlayansa dem_et ak_alin

- Umumi tuvalette sicinca, iceride olan 3. tekillerin sana karsi homurdanisi cok sacma degil mi? Ne bekliyordun ki tuvalete oturmus insandan dal_lavuk.

- Eren' nin hayati sezon 22 de ilk kez otobuste periyodik olarak uyuyup kafasi ileri geri salinim hareketi yapan yorgun insani oynadim. Genelde boylesine bakar ve gulerdim ama rolun bana bicilmis olmasi bugun onurlandirici. Tesekkurler Tanrim Amen!

Bu kadar....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder