19 Eylül 2011 Pazartesi

@surda, @burda ?

Yav ıstemıyorum arkadas @ burda @ surda iletleri feysbukumda. Bana ne senin nerede oldugundan. (Digeceksin o zaman girme got! Haklisin :)) Biliyorum ama. seni sinsice icten ice durten bilincalti amacini. Maksat; Hayriye, Fitnat, Mustafa, Ozkan gorsun, kisgancliklarindan gebersin ibneler. Bende de para var, olanak var ve insani bir ego var ve sunda hepsiyle beraber Fransa'nin, Italya'nin gobegindeyim. Ulan bir de kotu olan ise yariyor bu lanet numaralar, okuyan insanlari kiskandirmak ve gicik etmek icin. Ben ANK nin sicaginda terden parildarken, "@ tatil yeri" yazan bir serefsiz beni benden alip, arabesk damarimi kabartip, kadere ve hayata sovme ivmemi arttiriyor.

Eger aranizda "Yok efendim ben bunu boyle zihni sinir nedenler dusunerek yazmiyorum feysime" diyen varsa, , ona soruyorum. O zaman neden sevgili feys kullanicisi neden? Insanlarin senin nerde oldugunu neden bu kadar bilmelerini istiyorsun?

Haaa birde su var. Eger amac tanidiklarini gicik etmek degilse neden ben duvarimda hic @ corum, @ tokat yazisi gormuyorumda hep @ cesme, @paris gibi sukseli @somewhere'ler goruyorum. Aslinda bu durum bence bir ruh halinin gostergesidir insan oglu icin. Insan killi bedeninde egosunun kiracisidir (Bak yine gider ayak yapmayim dedim ama yine felsefik soylevler OFFF) ve yok efendim Dunya'yi insan kurtaracakmis gelecek nesillerimiz icin. Ulan bu egoyla daha kendini kurtaramiyor nereye Dunya'yi kurtaracak. (Neyse diceksiniz ki bi "@" den neler cikarttin ohaaaa cussss!)

Gezmede tozmada sinir ve engel tanimayan dostlara sesleniyorum. Superman feysine @kripton, @mars, "Kripton da gunes manzarasi altinda starbaks keyfi" falan yazsa, resimler post etse; arkasina Dunya manzarasi alip, hosunuza gider mi? Hem siz de bok gidersiniz oraya, nice olanaklara sahip olsanizda, icinizde patlar benimde icimde patladigi gibi. Ondan egonuzun cigligindan sosyal ortamlari uzak tutun luften.

Bende bu yaziyi bir tatil sonrasi yaziyorum. Hem de @Stutgard, @Paris, @IStanbul ' daydim aq. (Benim neyim eksik) :)

Saygilar sayin ego on feys severler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder