10 Kasım 2011 Perşembe

Daldan dala no.333

Bu gun alisverise gittim Bir AVM ye (reklam olmasin). Aldim verdim ama her zaman oldugu gibi aldigim verdigimden fazlaydi.
Fazlaydi derken, o kadar fazla insan vardiki neden gunde 2 milyon alisveris poseti tukeniyor anladim vallahi.
Dunde "LP problem" ne zikimmis onu anladim.
Ulen ne zikkimmis derken, bu sunnet olayi erkek evlatta ne pisikolojik dert yaratan, kucuk yasta yikima yol acan bir olaydir.
Olay demisken, dun otobuste olay cikti, yer verme konusundan. Karismadim ama turk v dosu killi ir erkek olarak karismamis olmakta ruhuma dokunmadi degil. Hem neden karisayim, sonra sahit falan yazarlar.
Yazmak  derken, gittigim dukkanlarin birinde satici kiz bana yazdi mi ne anlayamadim? Zaten bu yazma ve yyazilma konularindan oldum olasi anlamiyorum. Biri bana yazar anlamam, ben birine yazarim o beni anlamaz. (Kime yazarim bilmiyorum ama yazar olmak guzel sey).
Ilk okulda yazar olucam falan diye tutturmus ve imlamin boktan olusu nedeniyle annem tarafindan vazgecirilmistim ama o zaman "spell checker" yoktu tabi word de. Benim neyim eksik Ahmet Umitten, Elif Safaktan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder