12 Aralık 2011 Pazartesi

Ozgur muyuz la biz!

Insan hayatinca sadece istedigini yaparak yasam surebilir mi? Hayir mi? Insan ozgur degil mi yoksam? Kisitlaniyor mu len ozgurlugumuz? Kim len bu kisitlayanlar peki?

Arkadas sakal uzatiyorum, laf soylemeyen kalmadi. "Begenmezler yavrum seni boyle", "Bu ne len boyle haci gibi olmusan", "Ben opecek yanak istiyorum" gibi laflarla gelen hayatimin rol sahipleri beni cileden cikartiyor. Sakal la bu, begenmezlerse begenmesinler, cokta tin!. Su hayatta bi sakal uzatamicaksam, bir sakal yuzunden bana is verilmicekse, bir sakal yuzunden beni seven kadin olmayacaksa, "s*kerim boyle hayati!". Bu ne lan! Insan denen yari mukemmel, iki oda bir tuvalet beyinli mahlukat bu kadar mi zihni kit, deger yargilari eklim buklum.

"Amma "highone" sin" dediklerinde bana rahatsiz olmuyor olmam bundan kaynaklaniyor olsa gerek. Rahatsiz oluyorum valla insan olmaktan son donemde. Soyle harbi bir boz ayi olsam, kis uykusuna yatsam alti ay, ZORUL... ZORUL... uyusam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder