16 Aralık 2010 Perşembe

Insanlarin mutsuzluk miladi!!!


Alarmli saatler. Evet kesinlikle alarm li saatlerin icadi ve ona duyulan muhtaclik kat sayisi ile dogru orantilidir insanin mutsuzluk katsayisi. Saatin ne kadar erken otuyorsa o kadar mutsuzsundur ve alarmi ne kadar 5'er dakika erteliyorsan o kadar da isin tuzu biberi gozune kacmistir.

Simdi bunu okuyupta erken uyanmaktan gocunmayanlar da eminim diyecekler ki "Yok efendim ne alakasi var?". Var bal gibi var! Alarm li saat sadece erken uyanmayi sembolize etmez, insanin kisa yasaminda. Ayni zamanda bir insanin ne kadar kendi hayatini, baskasi icin yasadigininda gostergesidir. Hemde en bariz ve en gizli gostergesidir. Alarmi insan o saatte uyanmak icin kurmaz. Birileri o saatte adamimizin uyanmasini istedigi icin delikanli saat kurar. Patronun seni saat 7 de buroda gormak ister, ogretmenin seni derste gormek ister, ailen okulda gormek ister, karin evde gormek ister vs vs vs. Ama sen kendini yatakta gormek istersin ve buna engel olmak icin alarmi kurarsin. Zaten alarmin melodisi ne kadar guzel olsada o ses insani cileden cikartir ki benim kirdigim 2 telefon 3 saat vardir oyle bir de vazo :). Erken yatmanin ve kalkmanin icabini bir turlu anlamam. Erken yatmak ta erken kalmanin bir yansimasidir. Zaten normal bir saat olarak kabul edilse erken denmez degil mi ? Bir de erken sifatli bir cok fiil gerceklestirildiginde eksik kabul edilirken, erken yatmak ve kalmak niyeyse normal kabul edilir. Arkadas erken demeyin o zaman!!!. Belkide ben ve benim gibiler sizin erken nitelemeniz yuzunden uykusuz yasiyorlar.

Kendi kendime hep sunu dusunurum, ne zaman ki ben alarmsiz uyanicam o zaman ki gercekten ozgur olucam. (Ha ziktir ordan diye bilir yada daha kibar bir tepki ile abartigimi soyleyebilirsiniz ama ...). Daha istedigimce uyuyamadigim bir yasamda neyi istedigimce yapabilirim ki. Kaldiki hic birsey de de erkenci olma istegimde yoktur, olana saygim vardir :). Ya neyse bu gece de uzun bana... Okuduysaniz tesekkurler , yarida biraktiysaniz hay ben sizin agziniza (zaten yarida birakan burayi gormeyecegi icin rahatim :). Bir baska sacmalamamamamalarimda gorusmek uzere. Unutma yarin erken kalk!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder