3 Aralık 2010 Cuma

Sicmaya bile firsat vermeyen egitim si(s)temi!!!

Arkadas yok,, valla sicmaya bile firsat vermiyor bu egitim sistemi ve banada kocakari gibi sizlanmaktan baska bir sey dusmuyor. Bir gun icinde iki kez micmaya gidince gun icinde bir "quiz", iki bucuk kez gidince 2 "quiz" kalcani rahatsizediyor. Hadi onceden kitap falan okurdum ama simdi firsat bulamiyorum ve buna alismistim, fekat insana sicma izni bile vermez mi kapitalci zihniyet. Elbette ki ineksin o zaman oglu diyebilirsiniz ve haklisiniz belki ama ilk yazilarimi okuyna varsa, biliyodur ki bagazi amaclar var hayatta ulasmak istedigim :).

Ulen, birde biz bu kadar mici sikarken gelecek muhendis adaylari ne yapacaklar. Simdiden aciyorum onlara ve beni duyan aile buyukleri veya buyuk olacaklari varsa, rica ediyorum ki cocugunuzu onun iyiligi icin muhendislikten uzak tutun.Yazik velede. Illa kiz istemeye gidince "Oglumuzda muhendis." demek istiyorsaniz, yalan soyleyin bisey kaybetmezsiniz.

Saygilar... Simdi micmaya gidiyorum firsat bulmusken...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder