5 Eylül 2011 Pazartesi

Tatilden haller

Gudin morgin ahali. Alamanyanin stutgard Kenti'nden sesleniyorum. Bulunduğum projenin (ayrıntıyı merakedin) icinde sikildigim bir zaman aralığında elimdeki 2007 model ay-touch slx imden yaziyorum.

Memlekette zaten bu beklenti ile gelmiştim ama beklediğimden ekstrim bir durumla karşılaştım. Her yer işgalimiz altında Alman topraklarının. Metrolar, barlar, marketler. İnsan bu memlekette Almanca bilmeden rahatça yasar ( ve bence almanlar türkce öğrenmeli, anlasamiyoz aq) . Daha ilk uçaktan indik metroya bindik. Alınan biletleri "screiben" yapmak lazimmis yaptirmamisiz. Kontrolcu dayi 40 euro ceza dedi. tam gay aq ne edicez diye ben soverken turkce "sen turk musun la" dedi. İleriden de " ismail gel la burda turk var" diye another turku çağırdı. Bı de Ankara dan hemşeri çıktık ve böylece 40 eurodan yırttık. Yolda ilk yer sormaya niyetlendigim hansuna yine turk çıktı falan. Yani seyahatimin ilk gunü hiç Almanca gerektirmedi.

Neyse bu is ay-touch ile keyif vermedi... Hepinize danke. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder